četvrtak, 9. rujna 2010.

KAKO ODABRATI KLJUČNE RIJEČI

Optimizacijom stranica sa krivim ključnim riječima najvjerojatnije nikada nećemo vidjeti željene rezultate. Zašto? Zato jer te stranice imaju već preveliku konkurenciju. To su najčešće najpopularniji pojmovi o kojima bi svi htjeli pisati.


Kako odabrati dobru ključnu riječ?


  • Za ključne riječi treba birati  pojmove sa što manje konkurencije.
  • Treba birati pojmove koji će ljude zainteresirati
  • Cilj je dakle odabrati pojam (ključnu riječ) koji će na mjesec imati dovoljno posjetitelja a malo konkurencije (ostalih web stranica koje pišu o istoj temi).
Zvuči komplicirano? Nije, ali naravno za sve se treba potruditi. Ovo je najvažniji korak u cijeloj optimizaciji web stranica, tj. odabir kvalitetne ključne riječi uveliko olakšava i smanjuje vrijeme potrebno za optimizaciju!
 

Nema komentara:

Objavi komentar