KAKO ODABRATI KLJUČNE RIJEČI
Optimizacijom stranica sa krivim ključnim riječima najvjerojatnije nikada nećemo vidjeti željene rezultate. Zašto? Zato jer te stranice imaju već preveliku konkurenciju. To su najčešće najpopularniji pojmovi o kojima bi svi htjeli pisati.
Kako odabrati dobru ključnu riječ?
- Za ključne riječi treba birati pojmove sa što manje konkurencije.
- Treba birati pojmove koji će ljude zainteresirati
- Cilj je dakle odabrati pojam (ključnu riječ) koji će na mjesec imati dovoljno posjetitelja a malo konkurencije (ostalih web stranica koje pišu o istoj temi).
Zvuči komplicirano? Nije, ali naravno za sve se treba potruditi. Ovo je najvažniji korak u cijeloj optimizaciji web stranica, tj. odabir kvalitetne ključne riječi uveliko olakšava i smanjuje vrijeme potrebno za optimizaciju!
Nema komentara:
Objavi komentar